Wednesday, February 2, 2011

[Kita kekurangan ANAK HARAM!]

Dalam sehari dua lepas aku dengar khabar angin yang mengatakan salah sebuah IPTA di Malaysia bercadang untuk campurkan kawasan asrama mahasiswa dan mahasiswi. Alhamdulillah, akhirnya setelah beberapa tahun mencari formula bagaimana nak menaikkan prestasi populasi manusia HARAM di Malaysia, IPTA yang bernaung di negeri Islam Hadhari ini akhirnya berjaya menemukan formula 'bernas' ciptaan manusia BODOH ini.
   Benar, semenjak mendengar berita kes kelahiran bayi di kampus kotanya dua tahun yang lepas, baru sem lepas kita dengar balik kes org buang bayi di dalam toilet siswi sehari dua sebelum cuti akhir sem. Nampaknya jarak kedua-dua kes itu terlalu jauh sehingga merunsingkan pelbagai pihak terutama di IPTA tersebut. Mereka merasakan kita terkebalakang dalam usaha melahirkan anak-anak haram yang grad universiti seawal umur satu dua hari.
  Setelah dikaji, mereka mendapati masaalah ini timbul kerana siswa kurang TERANSANG dengan kehadiran siswi yang berjauhan blok dari mereka. Begitu juga siswi FRESH terlalu malu menjual maruah mereka kepada abang-abang senior. Jadi, dengan menempatkan semua BETINA2 Fresh disebelah abang2 OTAI kita, harapnya dapat memecahkan kebuntuan dan kalo boleh memecahkan DARA mereka yang tidak lagi mampu dibendung oleh kaum wanita hari ini.
 Saya menyokong 100% IPTA ini dalam usaha BODOHnya mencmpurkan kawasan asrama siswa dan siswi. Dan kalo boleh kita satukan bilik, mungking lebih cepat pertumbuhan populasi ANAK HARAM di IPTA berkenaan. Dengan harapan anak2 HARAM ini nanti lahir terus menjadi pelajar universiti. Mungkin manusia2 yang lahir di universiti akan lebih cemerlang berbanding manusia yang dilahirkan di hospital.
   Baguslah Malaysia baguslah IPTA Bumiputera, mula-mula kita bagi diskaun kt pesalah BUNUH, kemudian kita campurkan lelaki dan perempuan dalam satu kawasan. kemudian kita naikkan harga minyak, gula, gas xpayah bagitaw rakyat. Biar RAKYAT jadi MAYAT biar anak MELAYU jadi anak HARAM.
   Banjir yang melanda sekitar Malaysia kita anggap sebagai bencana alam, baguslah, tsunami yang melanda beberapa tahun dulu kita konklusikan sebagai satu kesilapan struktur geografi. sabar, dan teruslah MENCABAR ALLAH. Moga-moga ALLAH hantar TSUNAMI terus dari laut cina selatan, menyapu habis seluruh perkampungan hadhari dan IPTA yang bakal menjadi pusat penternakan ANAK HARAM UNIVERSITI. Bila sampai waktunya, bila bukit baukpun gerun mendongak ombak laut cina selatan yang bakal naik mungkin 5 kali pokok kelapa, mungkin 50, mungkin 500 kali pokok kelapa. mungkin bila tasik banding meluas hingga ke teluk gadung, jika saat itu kita masih belum sedar. Mungkin yang layak untuk kita dipanggil ialah ANAK HARAM.
   WAHAI GENERASI MUDA, CEPAT LALUKAN PERUBAHAN DRASTIK. SEBELUM TERLAMBAT!

1 comment:

  1. oi ibnu johari, aku dah follow ko. nnt follow aku balik. tehehehe. saje cari traffic @booo. haha

    ReplyDelete